maandag 14 februari 2011

Ding 8

Met alle drie foto-bewerkingsprogramma's Flickr toys, Imagegenerator en Fotoaanpassen.nl ben ik aan de slag gegaan.  Leuk al die mogelijkheden.  In Flickr heb ik de toepassing "mosaic maker" en "frame" uitgeprobeerd, waarvan hieronder het resultaat.




Zo heb ik onze dochter Lara op een postzegel "frame" vastgelegd!

Jammergenoeg heb ik geen resultaten geboekt met Imagegenerator.  Een foto downloaden van de harddisk in een file, het kopiëren van een URL-adres en die dan importeren, is me al eerder gelukt.  Maar helaas kon ik dat niet voor elkaar krijgen   bij de toepassingen "comic" en "frame" in Imagegenerator.  Ik wilde zo graag een foto bewerken met "speech clouds" en "thought bubbles".  Dat moet ik dan later nog maar eens proberen.

Ook maar even Fotoaanpassen.nl geprobeerd en daarmee onze poes Wolletje ingelijst.





Van al deze toepassingen van de fotobewerkingsprogramma's kan ik me bedenken dat ik ze in de toekomst voor een bepaalde gelegenheid eens zal gebruiken.  Photoshop Express laat ook veel mogelijkheden zien.  Daar moet ik nog eens induiken.

1 opmerking:

  1. Je zegt het: voor gelegenheden zijn dit prachtige toepassingen. Het ziet er mooi uit. Gaat het zoeken naar de juiste knoppen je al wat gemakkelijker af?

    BeantwoordenVerwijderen