dinsdag 1 februari 2011

Ding 6

Flickr heeft zeker zijn voordelen. Het maakt het je bijvoorbeeld mogelijk, makkelijk vakantie-foto's te delen met geïnteresseerden. "Overzichtelijk en veilig " wordt gezegd in het instructie-filmpje. Maar wat het "veilig" betreft, houd ik van de (voor mij) waardevolle familie-foto's liever nog een extra back-up thuis.

Op Flickr zijn nogal wat "groups" te vinden waarvan je lid kunt worden! Om maar wat te noemen: de blauwe stip groep, de slapende poezen groep, de bloemetjes en bijtjes groep. Absoluut niet moeilijk om je foto's met anderen te delen, lijkt me. Of je creëert gewoon je eigen groep.

Hierbij Oudorp slide-show , een set foto's aangemaakt in mijn flicker-account.  Misschien wel het juiste moment om wat beelden van dit filiaal vast te leggen...

5 opmerkingen:

  1. Dankjewel, Angelonmychest. Maar mijn God, wat een frustratie om van een URL-adres een anchor-tekst te maken. Zonder hulp van een liefhebbende echtgenoot in mijn geval, had ik dat niet voor elkaar gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Julia, leuke foto's! Ik heb alleen mezelf weer op je blog gezet als volger geloof ik. Dom, dom.
    Ik kan het er alleen niet afhalen......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het heeft je misschien moeite gekost, maar je slide-show ziet er prachtig uit.
    En de link is ook gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om zo de vestiging eens in het zonnetje te zetten! Mooie displays ook.

    BeantwoordenVerwijderen