maandag 7 februari 2011

Ding 7

 Flickr geeft je de mogelijkheid om je bibliotheek op de kaart te zetten; een bibliotheek-tour, het promoten van activiteiten  d.m.v. foto's en slide-shows.  Een slide-show op je blog te plaatsen houdt nogal wat voeten in de aarde.  Het downloaden van foto's op de harde schijf en die dan weer uploaden in Flickr viel wel mee.  Maar het verbergen van een URL-adres achter een "anchor-text" vond ik zeer moeilijk.  Dat zal ik toch echt meerdere keren moeten doen voordat het mij eigen wordt.  Ach ja, oefening baart kunst.

De mashup Findr laat je genieten van de prachtigste foto's.  Jammergenoeg betreft het vaak foto's van "All Rights Reserved" en kun je ze niet downloaden om ze te gebruiken  in een document, te importeren.

De hieronder afgebeelde foto heb ik van Google afbeeldingen.  'n Prachtig plaatje, nietwaar?  Zo af en toe moet je naast het je verdiepen in 23 dingen even kunnen wegdromen.  Een bezoekje aan het Alhambra in Granada staat op mijn verlanglijstje.



 

1 opmerking:

  1. Jou kennende wil je alles uitproberen, maar maak het jezelf niet moeilijker dan nodig is. Vaak, misschien via een omweg, krijg je ook goede resultaten zonder al te veel frustraties.

    BeantwoordenVerwijderen