vrijdag 15 april 2011

Ding 23


Het 23e Ding, de finish gehaald!   Toch houdt het hier niet op.   De volgende stap, Verdiepdingen wacht op ons.  Maar eerst even een pauze!  

Ook ik ben met gezonde tegenzin aan deze cursus begonnen.  Maar waar is waar, bijna elk ding heeft me geboeid, zodat ik kan zeggen dat ik er plezier aan beleefd heb (ook natuurlijk de nodige frustratie) én er iets van opgestoken heb.  Facebook, YouTube, LibraryThing, Google Maps, muziek online zal ik gaan gebruiken en ik sluit niet uit dat ik ook niet een van de andere dingen in de toekomst  zal oppakken.

Het weer wordt aangenamer, tijd om mijn moestuin in te duiken.   Dat is hard nodig, want ik loop alweer achter op de werkzaamheden.  De rabarber en de asperges schieten de grond uit.  En hiermee is het al niet anders dan met 23Dingen, ik begin met een gezonde portie (tegen)zin!

3 opmerkingen:

  1. Herkenbaar: ik begin ook wel eens aan iets met frisse tegenzin, maar het lijkt wel of dat dan, als de klus klaar is, alleen maar meer voldoening geeft...gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte, Anémona. Goed gedaan.
    Je notes waren kort, maar lieten niet aan duidelijkheid te wensen over.
    Geniet van de tuin en de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen