maandag 4 april 2011

Ding 19

Iemand die zeker verheugd is dat ik deze 23dingen-cursus volg, is onze dochter.   "Leuk! ,eindelijk ben je nu ook lid van Facebook!", zei ze een paar dagen geleden. Zij woont in Eindhoven en is  actief op Facebook.

 Nu heb ik mezelf dus pas geleden opgegeven en moet me dus nog oriënteren.  Wij hebben bijna twintig jaar in het Midden-Oosten gewoond, in die tijd vriendschappen gesloten met mensen afkomstig van over de hele wereld.  Na terugkeer in Nederland verwateren de meeste vriendschappen. De afstand is te groot.  Door middel van Facebook kan ik bepaalde contacten weer gemakkelijk aanhalen.


De bibliotheek op Facebook?  Natuurlijk! Er zijn al veel bedrijven die op Facebook zijn aangemeld om hun product aan te prijzen en te communiceren met hun klanten.  Ook is het belangrijk om je organisatie in de belevingswereld van de Facebook-liefhebbers te houden.

















1 opmerking:

  1. Van collega's en kennissen begrijp ik dat zij oude contacten weer terug vinden via hyves of facebook. Het lijkt me wel wat, zeker wanneer je, zoals jullie zo lang in het buitenland hebt gewoond.

    BeantwoordenVerwijderen