maandag 14 maart 2011

Ding 14

   Chat with anémona   
IMing, een "hip technology". Ik moet er waarschijnlijk eerder aan geloven dan me lief is. Sinds kort heeft onze dochter plannen om in het buitenland te gaan wonen en werken. Skype is dan natuurlijk een uitkomst.

Dat IMing populair is moet haast wel, want er bestaat al een categorie mensen die IMing verkiest boven email. Toch zijn er in Nederland (ik weet niet in hoeverre die lijst updated is) maar twee bibliotheken, TU Delft en Peace Palace Library, waarbij IMing mogelijk is.

Met Googletalk geïnstalleerd op mijn computer is het mogelijk te chatten met anderen. Maar het chatten via mijn blog lukte niet.

4 opmerkingen:

  1. Dit is wel een heel kort "ding". Chatten is alleen maar leuk als je allebei achter de pc zit. In het verleden hebben we het wel gebruikt in het werk. Zie jij daar kansen voor?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als wij nog eens de Santiago de Compostela-route willen lopen, moeten wij ons ook zo uitdossen als bij de afbeelding van ding 15!

    zullen we vanavond chatten, althans proberen? zondag, 19 maart 2011, om 20:00 uur? Ik zal online zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry, sorry! Ik las je bericht te laat.
    Ik hoop niet dat je al te lang hebt gewacht.

    Over dat uitdossen hebben we het morgen wel, als we realtime chatten!

    BeantwoordenVerwijderen